Επιστροφή Προϊόντων
Πως μπορώ να αλλάξω το προϊόν από την παραγγελία μου;
Για να αλλάξετε όλα ή ορισμένα από τα προϊόντα της παραγγελίας σας πρέπει να συμπληρώσετε το έντυπο που υπάρχει μέσα στην παραγγελία σας και να μας το αποστείλετε (με την εταιρεία courier δηλώνοντας ότι πρόκειται για επιστροφή στο e-shop) μαζί με τα προϊόντα που θα θέλατε να αλλάξετε. Έχετε προθεσμία 20 (είκοσι) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του πακέτου και τα νέα προϊόντα που θα επιλέξετε θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας αυτών που αλλάζετε. Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν στην FLEUR εντός της ανωτέρω προθεσμίας των 20 ημερών σε τέλεια/άριστη κατάσταση που να επιτρέπει την επαναπώλησή τους (στην αρχική τους κλειστή ή σφραγισμένη συσκευασία,κλπ) και υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ή δεν έχουν ανοιχτεί ή δεν έχουν αλλοιωθεί με οποιοδήποτε τρόπο.
Σε περίπτωση επιστροφής ή αλλαγής, ποιος επιβαρύνεται τα έξοδα επιστροφής;
Τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αγοραστή εκτός από την περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή μη συμμόρφωσης των παραδοθέντων προϊόντων σε συνάρτηση με την παραγγελία (σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα αποστολής και επιστροφής επιβαρύνουν τη FLEUR).
Μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων;
Φυσικά! Πρέπει να συμπληρώσετε το έντυπο επιστροφής που θα βρείτε μέσα στο κουτί της παραγγελίας σας και να μας αποστείλετε τα προϊόντα στην αρχική τους συσκευασία. Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν στην FLEUR εντός της ανωτέρω προθεσμίας των 20 ημερών σε τέλεια/άριστη κατάσταση που να επιτρέπει την επαναπώλησή τους (στην αρχική τους κλειστή ή σφραγισμένη συσκευασία, κλπ) και υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ή δεν έχουν ανοιχτεί ή δεν έχουν αλλοιωθεί με οποιοδήποτε τρόπο. Η αποζημίωση είναι ίση με το κόστος των επιστρεφόμενων προϊόντων και θα καταβληθεί ακολούθως του τρόπου πληρωμής της παραγγελίας των προϊόντων, εφόσον η επιστροφή λάβει χώρα εντός της προθεσμίας των 20 ημερών.