top of page
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
-
Μπορώ να παραγγείλω μέσω τηλεφώνου ;Φυσικά! Μπορείτε να καλέσετε στο 210-68.22.223 (24ωρη εξυπηρέτηση)
-
Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;Μπορείτε να μας καλέσετε στην Εξυπηρέτηση Πελατών Ε-shop στο 210-68.22.223 (24ωρη εξυπηρέτηση) ή να μας στείλετε email στο info@fleur.gr
-
Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;Οι πληροφορίες που παρέχει ο χρήστης αναφορικά με προσωπικά του δεδομένα η της παραγγελίας του, θεωρούνται από την Fleur.gr εμπιστευτικά και απόρρητα και γι’ αυτό δεσμεύεται ρητά για τη μη δημοσιοποίηση, ανταλλαγή, πώληση ή αποκάλυψη προσωπικών δεδομένων και στοιχείων των πελατών της. Δείτε περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα μας Γενικοί Όροι.
-
Πως μπορώ να προσθέσω ή να αφαιρέσω κάποιο προϊόν από την παραγγεία μου;Εφόσον η παραγγελία σας έχει ήδη καταχωρηθεί συστημικά και έχετε λάβει email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας, δεν μπορούμε να πραγματοποιήσουμε κάποια αλλαγή στην παραγγελία σας. Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών ώστε να σας βοηθήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!
-
Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου και πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά;Η παραγγελία σας ενδεικτικά θα σας παραδοθεί το αργότερο σε 4-8 εργάσιμες ημέρες. Τα έξοδα αποστολής σε όλες τις παραγγελίες άνω των 70 ευρώ είναι ΔΩΡΕΑΝ! Διαφορετικά υπάρχει χρέωση από 10 έως 14 ευρώ.
-
Με τι τρόπους μπορώ να πληρώσω;Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής για online παραγγελίες είναι με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέσω Paypal, ή με αντικαταβολή. Στις τηλεφωνικές παραγγελίες είναι δυνατή μόνο η πληρωμή με αντικαταβολή με επιπλέον χρέωση αντικαταβολής 2,50 ευρώ.
-
Μπορώ να εκδώσω τιμολόγιο;Ναι, υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης τιμολογίου για τις online αγορές σας!
-
Πως μπορώ να παρακολουθήσω την εξέλιξη της παραγγελίας μου;Μόλις η παραγγελία σας σταλεί θα ενημερωθείτε με σχετικό ηλεκτρονικό μήνυμα στο email σας. Μέσα σε αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα θα υπάρχει αριθμός εντοπισμού(tracking number) και διεύθυνση της εταιρίας Courier στην οποία θα μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της παραγγελίας σας. Εάν για κάποιο λόγο αυτό δε λειτουργεί ή υπάρχει κάποιο πρόβλημα μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας, είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος!
-
Θέλω να αλλάξω τη διεύθυνση ή τα στοιχεία παράδοσης της παραγγελίας μου. Τι να κάνω;Εάν έχετε λάβει ενημερωτικό email ότι η παραγγελία σας έχει αποσταλεί, τότε η παραγγελίας σας έχει ήδη αποσταλεί από εμάς στην εταιρία courier, για οποιαδήποτε αλλαγή θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί τους δίνοντας τους τον αριθμό αποστολής που αναφέρεται στο email που λάβατε. Εάν δεν έχετε λάβει ενημερωτικό email ότι η παραγγελία σας έχει αποσταλεί, τότε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα 210-68.22.223 από Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00–21:00, για να τα αλλάξετε.
-
Πως μπορώ να στείλω την παραγγελία ως δώρο;Στη σελίδα "Καλάθι" επιλέγετε την "Συσκευασία Δώρου" κάτω από την λίστα των προϊόντων. Σημείωση: Η τσάντα αμπαλάζ συμπεριλαμβάνεται στο δέμα.Για λόγους διασφάλισης της ποιότητας της παραγγελίας σας κατά την μεταφορά, η παραγγελία δεν μπορεί να συσκευαστεί και να αποσταλεί σε συσκευασία δώρου πάρα μόνο στο ειδικό κουτί μεταφοράς.
-
Η παραγγελία μου έχει καθυστερήσει. Τι να κάνω;Σε περίπτωση μη παραλαβής της παραγγελίας στους προβλεπόμενους χρόνους που αναφέρουμε ανά γεωγραφική ζώνη και χωρίς προγενέστερη ενημέρωση σας για την καθυστέρηση αυτή, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 210-68.22.223.
-
Θέλω να ακυρώσω την παραγγελία μου. Τι να κάνω;Εάν έχετε λάβει email επιβεβαίωσης της αποστολής της παραγγελίας αυτό σημαίνει ότι η παραγγελία σας έχει ήδη παραληφθεί από την εταιρία courier και δεν μπορεί να ακυρωθεί. Στην περίπτωση αυτή μπορείτε αμέσως μόλις παραλάβετε την παραγγελίας σας να εκκινήσετε την διαδικασία επιστροφής. Εάν δεν έχετε λάβει το email επιβεβαίωσης αποστολής της παραγγελίας σας μπορείτε να στείλετε email στο info@fleur.gr με θέμα "Ακύρωση Παραγγελίας" αναγράφοντας τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Για την εξυπηρέτησή σας, το τμήμα ακυρώσεων λειτουργεί από Δευτέρα εώς Παρασκευή 8:30 με 14:00.
-
Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από τα φυσικά καταστήματα FLEUR ή από την αποθήκη σας;Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής των παραγγελιών από τα φυσικά καταστήματα FLEUR ή από την αποθήκη μας. Οι παραγγελίες αποστέλλονται μόνο στο χώρο σας μέσω courier.
-
Τι σημαίνει Ενιαία Αγορά;Η επιλογή ενιαία αγορά σημαίνει ότι αγοράζετε το προϊόν την συγκεκριμένη στιγμή μόνο για μια φορά.
-
Πως μπορώ να κάνω μηνιαία συνδρομή στο άρωμά μου;Από την σελίδα του προϊόντος μπορείτε να επιλέξετε αντί για "ενιαία αγορά" την επιλογή μηνιαία συνδρομή με έκπτωση 10%. Ετσι χωρίς να χρειάζετε να ξαναπαραγγείλετε θα έρχετε στην διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει το άρωμα σας κάθε μήνα. Βέβαια όποια στιγμή θέλετε μπορείτε από τον λογαριασμό σας να ακυρώσετε την συνδρομή σας χωρίς κανένα πρόβλημα. Ετσι θα απολαμβάνετε το αγαπημένο σας άρωμα κάθε μήνα στο μέγεθος που θέλετε χωρίς καμία έννοια.
-
Τι σημαίνει άρωμα τύπου;Τα γνήσια αρώματα έχουν την μεγαλύτερη δυνατή διάρκεια. Αυτό είναι και το μεγαλύτερο πλεονέκτημα τους. Τα αρώματα τύπου έχουν διάφορες ποιότητες. Φημολογείται ότι μειονεκτούν σε ότι αφορά την διάρκεια. Αυτό δεν είναι απόλυτα σωστό μιας και δεν ισχύει για όλα τα χύμα αρώματα. Εσείς αυτό που πρέπει να έχετε κατά νου για να επιλέξετε σωστά είναι να γνωρίζετε ποιο άρωμα σας αρέσει και με βάσει αυτό να διαλέξετε το άρωμα τύπου που σας αρέσει. Η διάρκειά τους οφείλεται στο γεγονός ότι δεν έχουν όλα τα αρώματα τύπου την ιδία σύσταση και την ίδια ποιότητα πρώτων υλών. Γνωρίζοντας αυτό, μπορείτε να αναζητήσετε αρκετές εκδοχές του ιδίου αρώματος και να διαλέξετε αυτή που διαρκεί περισσότερο στο δέρμα σας. Όταν θα βρείτε ένα χύμα άρωμα με ικανοποιητική διάρκεια-ποιότητα θα διαπιστώσετε ότι η διαφορά από ένα αυθεντικό είναι μηδαμινή.
bottom of page