Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις Πώλησης
Η FLEUR εμπορεύεται προϊόντα στην ιστοσελίδα της μόνο σε πελάτες λιανικής και τελικούς καταναλωτές. Κάθε παραγγελία που δεν αντιστοιχεί σε λιανική πώληση και γενικότερα κάθε δόλια ή θεωρούμενη δόλια παραγγελία θα θεωρείται από την FLEUR άκυρη και δεν θα διεκπεραιώνεται.
Ο αγοραστής δηλώνει πριν την παραγγελία του ότι η αγορά των προϊόντων από την ιστοσελίδα της FLEUR δεν συνδέεται κατά οποιοδήποτε τρόπο με την επαγγελματική του ιδιότητα και είναι αποκλειστικά για προσωπική του χρήση.
Για τους σκοπούς αυτών των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Πώλησης, ο αγοραστής και η FLEUR θα αναφέρονται συλλογικά ή μεμονωμένα ώς Μέρη ή Μέρος.
Άρθρο 1 - Αντικείμενο
Αυτοί οι Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις Πώλησης έχουν σχεδιαστεί κυρίως για να ενημερώνουν κάθε πιθανό αγοραστή σχετικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις κάτω από τις οποίες ο πωλητής (εφεξής «FLEUR» ή «ο πωλητής») θα προχωρήσει με την πώληση και την παράδοση των προϊόντων που θα παραγγελθούν και, να ορίσει τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των μερών σε σχέση με την πώληση των προϊόντων από τον πωλητή στον καταναλωτή (εφεξής «ο αγοραστής»). Ισχύουν χωρίς περιορισμούς για όλες τις πωλήσεις προϊόντων της FLEUR που παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα της www.fleur.gr (εφεξής «η Ιστοσελίδα» ή «η Σελίδα»).
Κατά συνέπεια, η ενέργεια τοποθέτησης μια παραγγελίας από τον αγοραστή για ένα προϊόν που προσφέρεται προς πώληση στην ιστοσελίδα της FLEUR υπόκειται πλήρως στην ισχύ των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Πώλησης, για τους οποίους ο Αγοραστής αναγνωρίζει ότι ενημερώθηκε και αποδέχτηκε πριν την παραγγελία του.
Η FLEUR διατηρεί το δικαίωμα της τροποποίησης των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Πώλησης ανά πάσα στιγμή. Εφαρμοζόμενες στην κάθε παραγγελία είναι αυτές που έχουν γίνει αποδεκτές από τον αγοραστή πριν τοποθετήσει την παραγγελία του.
Οι ισχύοντες Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις Πώλησης (εφεξής «ΓΟΠΠ») συμπληρώνουν τους ισχύοντες Γενικούς Όρους Χρήσης της Ιστοσελίδας της www.fleur.gr, διαθέσιμοι ανά πάσα στιγμή στην αντίστοιχη ενότητα.
Άρθρο 2 – Εταιρική Ταυτότητα
Επωνυμία: FLEUR PARFUMERIE - ΜΗΤΛΙΑΓΚΑ ΜΑΡΙΑ
Διεύθυνση: Νικηταρά 5, Βριλήσσια
ΤΚ: 15235
Πόλη: Αθήνα
Χώρα : Ελλάδα
ΓΕΜΗ: 154705601000
Άρθρο 3 – Συμβάσεις και Παραγγελίες
3.1 Τιμολόγηση-Έξοδα Αποστολής
Οι τιμές πώλησης προϊόντων σε Ευρώ που αναφέρονται στην Ιστοσελίδα της FLEUR, είναι οι ισχύουσες την στιγμή της τοποθέτησης της παραγγελίας από τον αγοραστή, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και τυχόν άλλων φόρων . Οι τιμές πώλησης των προϊόντων μπορούν να τροποποιηθούν ανά πάσα στιγμή από την FLEUR, με σχετική ανακοίνωση στην ιστοσελίδα πριν την τιμολόγηση του προϊόντος. Ο αγοραστής θα ενημερωθεί με προσωπικό μήνυμα για τυχόν αλλαγές πριν από την παραγγελιοδοσία του. Αυτές οι τιμές είναι οι ισχύουσες στις περιπτώσεις αγοράς εξ αποστάσεως.
Αυτές οι τιμές δεν περιλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής, τα οποία τιμολογούνται συμπληρωματικά στην τιμή των προϊόντων που αγοράστηκαν. Τα έξοδα αποστολής είναι ανάλογα του όγκου της παραγγελίας του αγοραστή, ώστε για παραγγελίες άνω των 30 ευρώ δεν χρεώνονται έξοδα αποστολής. Για τις υπόλοιπες παραγγελίες το κόστος μεταφορικών ανέρχεται στα 3€.
Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι 2-3 εργάσιμες ημέρες εντός Αττικής από την ημέρα που θα πραγματοποιηθεί η παραγγελία. Όμως λόγω αυξημένου όγκου και μέτρων ασφαλείας, ενδέχεται η παραγγελία σας να καθυστερήσει.
Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι 3-5 εργάσιμες ημέρες στην υπόλοιπη Ελλάδα από την ημέρα που θα πραγματοποιηθεί η παραγγελία. Όμως λόγω αυξημένου όγκου και μέτρων ασφαλείας, ενδέχεται η παραγγελία σας να καθυστερήσει.
Ο παραπάνω αναφερόμενος χρόνος παράδοσης ενδέχεται να τροποποιηθεί σε εξαιρετικές περιπτώσεις ανωτέρας βίας ή απρόβλεπτων συνθηκών (π.χ πανελλαδική απεργία εργαζομένων στις μεταφορές κοκ).
Οι ρυθμίσεις της αποστολής περιγράφονται στους παρακάτω ΓΟΠΠ και μπορούν να τροποποιηθούν ανά πάσα στιγμή από την FLEUR, πάντοτε όμως πριν την χρονική στιγμή της παραγγελιοδοσίας και τιμολόγησης του πελάτη και εφόσον ενημερωθεί αυτός. Επίσης η FLEUR, συνιστά στον αγοραστή να συμβουλεύεται συχνά τους ΓΟΠΠ που μπορεί να βρει στην Ιστοσελίδα, ώστε να ενημερώνεται για τυχόν τροποποίησή τους.
Οι τιμές περιλαμβάνουν τον ισχύον φόρο προστιθέμενης αξίας (ΦΠΑ) κατά την ημέρα της παραγγελίας. Κάθε αλλαγή στο ισχύον ποσοστό θα αποτυπωθεί στην τιμή των προϊόντων που πωλούνται από την FLEUR, στην ιστοσελίδα της. Η παραγγελία προϊόντων συνεπάγεται αυτομάτως υποχρέωση πληρωμής του ποσού της παραγγελίας εκ μέρους του Καταναλωτή. Η τιμολόγηση των προϊόντων γίνεται στο ποσό της αξίας τους κατά τη στιγμή της υποβολής της παραγγελίας από τον καταναλωτή.
3.2 Χαρακτηριστικά προϊόντων
Ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει ένα ή και περισσότερα προϊόντα διαφορετικών κατηγοριών που διατίθενται στην Ιστοσελίδα της FLEUR.
Η FLEUR μπορεί να τροποποιήσει την ποικιλία των προϊόντων που παρουσιάζονται στην Ιστοσελίδα της, σύμφωνα με συγκεκριμένους περιορισμούς σχετιζόμενους με τους προμηθευτές της, επιφυλασσόμενη αναφορικά με παραγγελίες που έχουν ήδη τοποθετηθεί από τον αγοραστή.
Τα προϊόντα είναι συμβατά με την ισχύουσα ελληνική νομοθεσία Περι καλλυντικών και τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό Καλλυντικών.
Η FLEUR δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι όλες οι πληροφορίες που αναγράφονται στην συσκευασία των προϊόντων έχουν μεταφραστεί σε όλες τις επίσημες γλώσσες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Παρόλα αυτά, αυτές οι πληροφορίες είναι σίγουρα διαθέσιμες στα ελληνικά και/ή στα αγγλικά.
Για κάθε πρόβλημα σχετικά με το προϊόν καθώς και για κάθε πληροφορία που τυχόν χρειαστεί, ο αγοραστής μπορεί να επικοινωνήσει με την FLEUR στην Εξυπηρέτηση Πελατών Ε-shop στο 210-68.22.223, όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Ο αγοραστής μπορεί επίσης να επισκεφτεί ένα κατάστημα FLEUR για προσωπικές συμβουλές και για να δοκιμάσει τα προϊόντα που προσφέρονται προς πώληση από την FLEUR.
3.3 Διαθεσιμότητα
Στο πλαίσιο της πώλησης, η προσφορά των προϊόντων στην FLEUR είναι σε ισχύ όσο τα προϊόντα εμφανίζονται στην ιστοσελίδα, μέσα στα όρια της διαθεσιμότητας/εξαντλήσεως του αποθέματος.
Η διαθεσιμότητα των προϊόντων γνωστοποιείται στον αγοραστή τη στιγμή της τοποθέτησης της παραγγελίας με προσωπικό μήνυμα, το οποίο ο αγοραστής καλείται να επιβεβαιώσει. Eφόσον η πληροφορία έρχεται απευθείας από τους προμηθευτές μας μπορεί περιστασιακά να προκύψουν αλλαγές ή λάθη.
Σε κάθε περίπτωση και στην πιθανότητα ολικής ή μερικής μη διαθεσιμότητας προϊόντων μετά από μια παραγγελία, ο πελάτης θα ενημερωθεί μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας στο τηλέφωνο επικοινωνίας που έχει δηλώσει κατά την εγγραφή του ή μέσω προσωπικού μηνύματος στο e-mail επικοινωνίας του, για τα προϊόντα που βρίσκονται χωρίς απόθεμα και σχετικά με την μερική ή ολική ακύρωση της παραγγελίας του και την ακύρωση της πιθανής αντίστοιχης χρέωσης.
Σε περίπτωση που η παραγγελία ακυρωθεί στο σύνολό της: - Η παραγγελία του πελάτη θα ακυρωθεί αυτόματα και ο λογαριασμός του δεν θα χρεωθεί. - Η FLEUR θα επικοινωνήσει με τον πελάτη για να τον ενημερώσει για την ακύρωση της παραγγελίας του και θα του ζητήσει να τοποθετήσει ξανά την παραγγελία εξαιρώντας τα προϊόντα που δεν είναι διαθέσιμα ή θα ολοκληρώσει την παραγγελία με τα προϊόντα .
Σε περίπτωση που η παραγγελία ακυρωθεί μερικώς: - Η παραγγελία του αγοραστή θα επικυρωθεί και ο τραπεζικός του λογαριασμός θα χρεωθεί σύμφωνα με το ποσό της τελικής παραγγελίας που θα του αποσταλεί. - Ο αγοραστής θα λάβει τα διαθέσιμα προϊόντα - Ο αγοραστής θα αποζημιωθεί με την αξία των προϊόντων που παρήγγειλε και χρεώθηκε και δεν βρίσκονταν σε διαθεσιμότητα, χωρίς καθυστερήσεις και το αργότερο 30 ημέρες μετά την καταβολή του συνολικού ποσού.
3.4 Παραγγελία
Κάθε παραγγελία σημαίνει την αποδοχή των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Πώλησης και την αποδοχή των Γενικών Όρων Χρήσης της Ιστοσελίδας, Προσωπικά Δεδομένa/Aπόρρητο και Χρήση των Cookies χωρίς καμία επιφύλαξη σχετικά με τους όρους αυτών και τυχόν ειδικές συμφωνίες ανάμεσα στα μέρη.
Η διόρθωση πιθανών λαθών στην παραγγελία είναι ευθύνη του αγοραστή.
Από τη στιγμή που ο αγοραστής επιβεβαιώσει την παραγγελία του κλικάροντας στο εικονίδιο «Ολοκλήρωση» (κάτω δεξιά από «την παραγγελία»), θεωρείται ότι είναι ενήμερος και έχει κατανοήσει πλήρως και ανεπιφύλακτα τους ισχύοντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις Πώλησης, τις τιμές, τον προτεινόμενο χρόνο και κόστος παράδοσης για τον όγκο και τις ποσότητες καθώς και τα προτεινόμενα προϊόντα προς πώληση και αγορά από τον αγοραστή. Η παραγγελία προϊόντων συνεπάγεται υποχρέωση πληρωμής του κόστους της παραγγελίας εκ μέρους του Καταναλωτή. Η πώληση ολοκληρώνεται όταν ο αγοραστής τοποθετήσει την παραγγελία. Η FLEUR θα επιβεβαιώσει την παραγγελία του αποστέλλοντας σχετικό μαιλ στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του αγοραστή («e-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας»).
Από τη στιγμή που αυτό το βήμα ολοκληρωθεί και επικυρωθεί, ο αγοραστής δεν μπορεί να τροποποιήσει την παραγγελία του. Σε περίπτωση που επιθυμεί είτε να τροποποιήσει την παραγγελία του είτε να την ακυρώσει θα πρέπει να επικοινωνήσει με την FLEUR με την Εξυπηρέτηση Πελατών Ε-shop στο 210-68.22.223, όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα και να ζητήσει την τροποποίηση/ακύρωση.
Μετά την παραλαβή της παραγγελίας του μπορεί να ασκήσει υπό όρους το δικαίωμα της επιστροφής της, όπως αυτό περιγράφεται στο άρθρο 6 των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Πώλησης.
Επιπρόσθετα, η FLEUR διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει ή να αναστείλει ολόκληρη την παραγγελία ή την παράδοσή της, όποια και αν είναι η φύση και το επίπεδο εκτέλεσής της, σε περίπτωση μη πληρωμής ή μερικής πληρωμής οποιουδήποτε χρηματικού ποσού που οφείλει ο αγοραστής, σε περίπτωση απάτης κατά την πληρωμή ή στην περίπτωση απάτης ή απόπειρας απάτης κατά τη χρήση της σελίδας της FLEUR.
Ένα δεύτερο email θα αποσταλεί στον αγοραστή μόλις η παραγγελία του αποσταλεί και η FLEUR δικαιούται να εισπράξει το πλήρες κόστος της παραγγελίας και των εξόδων αποστολής. Η FLEUR συνιστά οι αγοραστές να διατηρούν όλες τις πληροφορίες της παραγγελίας τους εγγράφως ή σε ψηφιακή μορφή.
Άρθρο 4 - Πληρωμή
4.1 Τρόποι Πληρωμής
Ο αγοραστής διαβεβαιώνει ότι η FLEUR έχει τις απαραίτητες εξουσιοδοτήσεις σχετικά με την χρήση του επιλεγμένου τρόπου πληρωμής που ο ίδιος επέλεξε για την παραγγελία του κατά την διάρκεια καταχώρησης της παραγγελίας.
4.1.1 Τραπεζικές κάρτες
Οι αποδεκτές πιστωτικές κάρτες για την FLEUR είναι οι εξής: Visa, MasterCard καθώς και το δίκτυο Paypal. Αυτές οι κάρτες θα πρέπει να έχουν εκδοθεί από ένα τραπεζικό οργανισμό με έδρα την Ευρωπαϊκή Ένωση.
4.1.2 Aντικαταβολή
Ο αγοραστής καταβάλει το ακριβές ποσό της παραγγελίας και των εξόδων αποστολής αυτής στον εκπρόσωπο της Υπηρεσίας Ταχυμεταφορών, κατά την παράδοση σε αυτόν της παραγγελίας. Προϋπόθεση της παράδοσης της παραγγελίας αποτελεί η προηγούμενη εξόφληση του κόστους αυτής και τυχόν εξόδων αποστολής.
4.2 Όροι Πληρωμής
Η πληρωμή θα πρέπει να εκτελεστεί κατά τη διάρκεια της παραγγελίας από τον αγοραστή.
Ο αγοραστής μπορεί να πληρώσει την παραγγελία του κάνοντας χρήση των παραπάνω μεθόδων πληρωμής, επικοινωνώντας αν αυτό χρειαστεί με την FLEUR με την Εξυπηρέτηση Πελατών Ε-shop στο 210-68.22.223 (Δευτέρα – Κυριακή, 24 ώρες)
Όλες οι παραγγελίες, συμπεριλαμβανομένων των φόρων και των υποχρεωτικών συμμετοχών, είναι πληρωτέες σε Ευρώ. Η παραγγελία προϊόντων συνεπάγεται υποχρέωση πληρωμής εκ μέρους του Καταναλωτή. Κάθε τραπεζική χρέωση που μπορεί να προκύψει είναι πληρωτέα από τον αγοραστή.
Κάθε ληξιπρόθεσμο μη καταβληθέν ποσό θα τοκίζεται με το νόμιμο τόκο υπερημερίας, αποκλειστικά κατά τη διακριτική ευχέρεια της FLEUR και θα εφαρμόζεται άμεσα δέκα ημέρες μετά την ημερομηνία τιμολόγησης ή άμεσα μετά την κοινοποίηση απόρριψης της τραπεζικής πληρωμής.
Επιπρόσθετα, η FLEUR διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει ή να αναστείλει ολόκληρη την παραγγελία ή την παράδοσή της, όποια και αν είναι η φύση και το επίπεδο εκτέλεσής της, σε περίπτωση μη πληρωμής ή μερικής πληρωμής οποιουδήποτε χρηματικού ποσού που οφείλει ο αγοραστής, σε περίπτωση απάτης κατά την πληρωμή ή στην περίπτωση απάτης ή απόπειρας απάτης κατά τη χρήση της σελίδας της FLEUR.
4.3 Ασφάλεια συναλλαγών
Για να αντιμετωπιστεί η απάτη μέσω του Διαδικτύου, πληροφορίες σχετικά με την παραγγελία του αγοραστή μπορεί να κοινοποιηθούν σε οποιοδήποτε τρίτο μέρος εξουσιοδοτείται από τον νόμο ή ορίζεται από την FLEUR ώστε να επιβεβαιωθεί η ταυτότητα του αγοραστή, η εγκυρότητα της παραγγελίας, η εγκυρότητα της μεθόδου πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε και η επιλεγμένη μέθοδος παράδοσης.
Η FLEUR χρησιμοποιεί τις ενδεδειγμένες μεθόδους με έγκυρες τεχνικές κρυπτογράφησης για να διασφαλίσει την ασφάλεια των συναλλαγών της μέσω των συνεργαζόμενων τραπεζών. Η ασφάλεια των συναλλαγών βασίζεται στην ταυτοποίηση του αγοραστή και στην εμπιστευτικότητα της ολότητας των στοιχείων.
Άρθρο 5 – Παράδοση και Παραλαβή
5.1 Γενικοί Όροι
Σύμφωνα με αυτούς τους ΓΟΠΠ, τα παραγγελθέντα προϊόντα απο τον αγοραστή θα παραδοθούν στη διεύθυνση που θα αναφέρει ο αγοραστής και η οποία αναφέρεται ως διεύθυνση παράδοσης («Διεύθυνση παράδοσης»).
Η FLEUR παραδίδει σε όλες τις περιοχές της ελληνικής επικράτειας (με εξαίρεση των περιοχών που δεν υπάρχει πρόσβαση μέσω υπηρεσιών ταχυμεταφοράς). Αποστολές πραγματοποιούνται καθημερινά πλην Σαββάτου, Κυριακής και αργιών. Τα τιμολόγια πώλησης/δελτία αποστολής αποστέλλονται στον καταναλωτή μαζί με τα προϊόντα που έχει παραγγείλει στην διεύθυνση που έχει καταχωρηθεί από τον αγοραστή κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας.
5.2 Χαρακτηριστικά των τρόπων παράδοσης από την Ιστοσελίδα www.fleur.gr.
5.2.1 Τα κιβώτια παραδίδονται στη διεύθυνση παράδοσης του αγοραστή ή του παραλήπτη της παραγγελίας και αν αυτός απουσιάζει, ανάλογα με την διακριτική ευχέρεια της ταχυδρομικής υπηρεσίας και εφόσον αυτό επιτρέπεται σε κάποιο άλλο άτομο, πληρεξούσιο του ή σε κάποιο ταυτοποιήσιμο τρίτο πρόσωπο.
Σε περίπτωση που έχει επιλέξει τον τρόπο πληρωμής μέσω αντικαταβολής, οφείλει κατά την παράδοση να καταβάλει προηγουμένως και το συνολικό αντίτιμο της παραγγελίας.
Αν τα κιβώτια δεν μπορούν να παραδοθούν, ο αγοραστής ή παραλήπτης λαμβάνει μια ειδοποίηση στην διεύθυνση που έχει δηλώσει, που του επιτρέπει να παραλάβει τα παραγγελθέντα προϊόντα από το πλησιέστερο κατάστημα της ταχυδρομικής υπηρεσίας στον αναφερόμενο εκεί χρόνο (10 μέρες).
Με το πέρας αυτής της περιόδου (10 ημέρες), τα κιβώτια επιστρέφονται στον αποστολέα. Σε αυτή την περίπτωση ο αγοραστής θα αποζημιωθεί με το ποσό που πλήρωσε κατά τη στιγμή τοποθέτησης της παραγγελίας αφαιρουμένων των εξόδων αποστολής (εφόσον η πληρωμή έχει γίνει με πιστωτική κάρτα).
Κάθε πράξη σχετικά με την παράδοση δεν είναι εφαρμόσιμη αν το κιβώτιο φαίνεται να έχει παραδοθεί και έχει υπογραφεί το σχετικό παραστατικό παράδοσης.
5.3 Επεισόδια, ζημίες, κατεστραμμένη συσκευασία
5.3.1 Γενικές Διατάξεις
Ο αγοραστής ή παραλήπτης της παραγγελίας καλείται να επιβεβαιώσει την καλή κατάσταση των κιβωτίων και των παραδοθέντων προϊόντων.
Σε περίπτωση ανωμαλίας αναφορικά με τα κιβώτια (κατεστραμμένα ή ανοιχτά κιβώτια, ίχνη υγρών, κλπ) ή με τα παραγγελθέντα προϊόντα (ελλειπή, κατεστραμμένα, κοκ) ο αγοραστής ή παραλήπτης της παραγγελίας θα πρέπει να ακολουθήσουν τις παρακάτω διαδικασίες που αναφέρονται στα άρθρα 5.3.2 και 5.3.3 των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Πώλησης ανάλογα με την κατάσταση της παραγγελίας. Η αδυναμία εφαρμογής της σωστής διαδικασίας αναφορικά με την γνωστοποίηση προβλήματος μπορεί να αφαιρέσει κάθε ευθύνη από τον μεταφορέα και την FLEUR και συγκεκριμένα ο αγοραστής δεν θα δικαιούται αποζημίωση ούτε θα μπορεί ποτέ να διεκδικήσει από την FLEUR την επαναποστολή των παραγγελθέντων προϊόντων.
5.3.2 Διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί σε περίπτωση κατεστραμμένου κιβωτίου
- Παράδοση με Υπηρεσία ταχυμεταφοράς
• Αν εντοπιστεί ανωμαλία κατά την παρουσία του πράκτορα της Υπηρεσίας
♦ Αρνηθείτε άμεσα την παραλαβή και περιγράψτε ξεκάθαρα και λεπτομερώς το πρόβλημα. Ο αγοραστής ή παραλήπτης της παραγγελίας θα πρέπει να παραδώσουν ένα έγγραφο αναφοράς του προβλήματος μαζί με το κιβώτιο στον πράκτορα της Υπηρεσίας.
♦ Αναφέρετε το πρόβλημα στo τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Ε-shop στο 210-68.22.223, όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα
• Αν εντοπιστεί ανωμαλία κατά την απουσία του πράκτορα της Υπηρεσίας Ταχυμεταφοράς
♦ Αναφέρετε την ζημιά και τα ελλειπή προϊόντα, συμπληρώστε ένα έγγραφο αναφοράς του προβλήματος και ενημερώστε την FLEUR στo τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Ε-shop στο 210-68.22.223, όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, ή μέσω αποστολής e-mail στο info@fleur.gr Η δήλωση περιστατικών μπορεί να πραγματοποιηθεί εντός 3 εργάσιμων ημερών από την παράδοση.
5.3.3 Διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί σε περίπτωση ελλειπών ή κατεστραμμένων προϊόντων
Ο αγοραστής ή παραλήπτης της παραγγελίας θα πρέπει να ενημερώσει την τo τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Ε-shop FLEUR στο 210-68.22.223, όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, σχετικά με την απουσία ή την καταστροφή των προϊόντων . Η FLEUR μπορεί να ζητήσει πληροφορίες σχετικά με την ταυτότητα του αγοραστή ή του παραλήπτη της παραγγελίας και να εκτελέσει τον απαραίτητο έλεγχο, προτού προχωρήσει σε συμπλήρωση των ελλειπόντων προϊόντων ή αντικατάσταση των κατεστραμμένων.
5.4 Χρόνος Παράδοσης
Ο χρόνος παράδοσης αρχίζει από τη στιγμή που η επιβεβαίωση καταχώρησης της παραγγελίας αποστέλλεται στον αγοραστή. Ο αγοραστής που το επιθυμεί μπορεί να ενημερώνεται αναφορικά με τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης, αναλόγως του γεωγραφικού σημείου παράδοσης, επικοινωνώντας στο 210-68.22.223 (Δευτέρα – Κυριακή 24 ώρες το 24ωρο). Λόγω αυξημένου όγκου και μέτρων ασφαλείας, ενδέχεται η παραγγελία σας να καθυστερήσει.
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΥΠΟΒΛΗΘΕΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 13.30 ΜΜ ΘΑ ΚΑΤΑΧΩΡΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΡΓΑΣΙΜΗ ΜΕΡΑ.
Σε περίπτωση που η παράδοση καθυστερήσει για περισσότερες από 10 ημέρες από τα παραπάνω όρια, ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία εντός 60 ημερών από τον μέγιστο χρόνο παράδοσης που αναφέρεται για την παράδοση των προϊόντων, αποστέλλοντας συστημένη αποστολή με την απόδειξη παραλαβής στην διεύθυνση της FLEUR αφού επικοινωνήσει μαζί μας, κατά τις ώρες λειτουργίας του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών. Ο αγοραστής μπορεί να ενημερωθεί για το χρόνο παράδοσης της παραγγελίας, επικοινωνώντας με την FLEURστο 210-68.22.223, όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα ή μέσω αποστολής e-mail στο info@fleur.gr
Άρθρο 6 –Δικαιώματα και χρονικό όριο επιστροφών
6.1. Δικαίωμα επιστροφής
6.1.1. Χρονικό όριο άσκησης δικαιώματος επιστροφής.
Ο αγοραστής έχει προθεσμία 30 (τριάντα) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του πακέτου που περιλαμβάνει τα παραγγελθέντα προϊόντα για να ασκήσει το δικαίωμα του για αναστροφή της πώλησης και επιστροφή των προϊόντων, χωρίς να αιτιολογήσει την απόφασή του/της. Σε περίπτωση που η 30η ημέρα πέφτει σε Σάββατο, Κυριακή ή αργία, τότε η προθεσμία επιμηκύνεται έως την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
6.1.2. Λεπτομέρειες σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος επιστροφής
Οι λεπτομέρειες σχετικά με το δικαίωμα ακύρωσης αναφέρονται στο άρθρο 6.3 των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων.
6.1.3. Αποτελέσματα της άσκησης του δικαιώματος επιστροφής
Ο αγοραστής ασκεί το δικαίωμα επιστροφής σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτό το άρθρο, αναφορικά με τον χρόνο ενημέρωσης και τις λεπτομέρειες επιστροφής και μπορεί να επιλέξει:
- την επιστροφή του προϊόντος σε ένα κατάστημα και αλλαγή του με ένα άλλο προϊόν που πωλείται από την FLEUR, ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
- αποζημίωση ίση με το κόστος των επιστρεφόμενων προϊόντων, η οποία θα καταβληθεί ακολούθως του τρόπου πληρωμής της παραγγελίας των προϊόντων, εφόσον η επιστροφή λάβει χώρα εντός της προθεσμίας των 30 ημερών.
Το δικαίωμα της υπαναχώρησης/επιστροφής δεν μπορεί να ασκηθεί για προϊόντα που είχαν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση και δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγιεινής και προστασίας της υγείας. Επίσης επισημαίνεται στον αγοραστή ότι δεν μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης από την πώληση/επιστροφής των προϊόντων για προϊόντα που δεν φέρουν ταινία ασφαλείας (π.χ προϊόντα περιποίησης σώματος. O αγοραστής ασκώντας το δικαίωμα του για επιστροφή των προϊόντων εφαρμόζοντας το παρόν άρθρο αναφορικά με το χρόνο και τον τρόπο επιστροφής και σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που ορίζονται στο παρόν άρθρο, μπορεί να λάβει επιστροφή χρημάτων, ίσης αξίας με την αξία των επιστρεφόμενων προϊόντων.
6.1.4. Έξοδα επιστροφής
Τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αγοραστή εκτός από την περίπτωση ελλαττώματος προϊόντος ή μη συμμόρφωσης των παραδοθέντων προϊόντων σε συνάρτηση με την παραγγελία (σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα αποστολής και επιστροφής θα καταβάλλονται από τη FLEUR
6.2. Συμβατικό Δικαίωμα και περίοδος επιστροφής
Η FLEUR, έχοντας πάντα ως στόχο την ικανοποίηση των πελατών της και των αποδεκτών των παραγγελιών, δέχεται την επιστροφή των προϊόντων που έχουν παραγγελθεί από την www.fleur.gr με απλή ταχυδρομική αποστολή η με άμεση παράδοση σε ένα από τα καταστήματά της μέσα στις νόμιμες προθεσμίες που αναφέρονται στους παρόντες όρους (εφεξής «δικαίωμα επιστροφής»).
6.2.1. Προθεσμία άσκησης δικαιώματος επιστροφής
Η προθεσμία επιστροφής μπορεί να ασκηθεί από τον αγοραστή ή τον παραλήπτη της παραγγελίας εντός δεκατεσσάρων ημερών(14 ημερών) από την παραλαβή της παραγγελίας.
6.2.2. Λεπτομέρειες άσκησης δικαιώματος επιστροφής
Οι λεπτομέρειες άσκησης του δικαιώματος επιστροφής αναφέρονται στο Άρθρο 6.3 των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Πώλησης.
6.2.3. Αποτέλεσμα της χρήσης του δικαιώματος επιστροφής
Ο αγοραστής ή παραλήπτης της παραγγελίας, ο οποίος επιθυμεί να ασκήσει το δικαίωμα επιστροφής, μπορεί να το κάνει ως εξής:
- να το αλλάξει, επιστρέφοντάς το προϊόν σε ένα κατάστημα και αλλάζοντας το με ένα άλλο προϊόν που πωλείται από την FLEUR, ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
- Να λάβει την αξία των προϊόντων που επιστρέφει με τον ίδιο τρόπο καταβολής που ακολουθήθηκε κατά την αγορά των προϊόντων (refund)
Το δικαίωμα της υπαναχώρησης/επιστροφής δεν μπορεί να ασκηθεί για προϊόντα που είχαν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση και δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγιεινής και προστασίας της υγείας. Επίσης επισημαίνεται στον αγοραστή ότι δεν μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης από την πώληση/επιστροφής των προϊόντων για προϊόντα που δεν φέρουν ταινία ασφαλείας (π.χ προϊόντα περιποίησης σώματος).
6.2.4. Έξοδα επιστροφής
Τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αγοραστή εκτός από την περίπτωση ελαττώματος προϊόντος ή μη συμμόρφωσης των παραδοθέντων προϊόντων σε συνάρτηση με την παραγγελία (σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα αποστολής και επιστροφής θα καταβάλλονται από τη FLEUR).
Σε περίπτωση που τα προϊόντα υπόκεινται στο δικαίωμα της επιστροφής, ο αγοραστής ή αποδέκτης της παραγγελίας μπορεί, ασκώντας το δικαίωμα υπαναχώρησης ακολούθως του παρόντος άρθρου,
- να το αλλάξει, επιστρέφοντάς το προϊόν σε ένα κατάστημα και αλλάζοντας το με ένα άλλο προϊόν που πωλείται από την FLEUR, ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
- Να λάβει την αξία των προϊόντων που επιστρέφει με τον ίδιο τρόπο καταβολής που ακολουθήθηκε κατά την αγορά των προϊόντων (refund)
6.3. Λεπτομέρειες άσκησης του δικαιώματος επιστροφής.
6.3.1. Γενικές διατάξεις που καλύπτουν όλους τους τρόπους επιστροφής
Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν στην FLEUR εντός της ανωτέρω προθεσμίας των 30 ημερών σε τέλεια/άριστη κατάσταση που να επιτρέπει την επαναπώλησή τους (στην αρχική τους κλειστή ή σφραγισμένη συσκευασία, με αξεσουάρ, οδηγίες, κλπ) και υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ή δεν έχουν ανοιχθεί.
Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν κατόπιν συμπλήρωσης του ειδικού εντύπου επιστροφής προϊόντων που προσαρτάται στους ΓΟΠΠ (Παράρτημα 1). H FLEUR θα επιστρέψει στον αγοραστή το κόστος αγοράς των προϊόντων με την μέθοδο πληρωμής που ακολούθησε στην παραγγελία του, εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθεί την υπαναχώρηση από την πώληση.
6.3.2. Επιστροφή σε κατάστημα
Σύμφωνα με τους όρους ΓΌΠΠ, η επιστροφή σε κατάστημα είναι εφικτή σε όλα τα καταστήματα FLEUR στην Ελλάδα με την επίδειξη της απόδειξης αγοράς.
6.3.3. Επιστροφή μέσω ταχυδρομείου ή courier
Ο αγοραστής ή παραλήπτης της παραγγελίας που ασκεί το δικαίωμα του της επιστροφής εντός της νομίμου προθεσμίας των 30 ημερών, πρέπει να ακολουθήσει τις παρακάτω οδηγίες κατά την επιστροφή των προϊόντων μέσω ταχυδρομείου/courier:
- Αποστολή των προϊόντων σε άριστη κατάσταση και σε κλειστή συσκευασία με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής και με συμπληρωμένο το έντυπο υπαναχώρησης από την πώληση – ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ στην:
FLEUR Νικηταρά 5, Βριλήσσια 15235. Η FLEUR δεν δέχεται δέματα με πληρωμή παραλήπτη (με την εξαίρεση των ελαττωματικών προϊόντων ή την ανάγκη αντικατάστασης προϊόντων).
Αν ο αγοραστής ή παραλήπτης της παραγγελίας δεν διατηρεί αποδεικτικό παραστατικό ότι εναπόθεσε το προϊόν σε μεταφορείς ή σε κατάστημα, τότε η ευθύνη της επιστροφής του προϊόντος θα βαρύνει τον ίδιο.
O αγοραστής ή παραλήπτης της παραγγελίας που ασκεί το δικαίωμα του της επιστροφής εντός της νομίμου προθεσμίας των 30 ημερών, μπορεί να ειδοποιεί τη συνεργαζόμενη εταιρία courier, προκειμένου να ορίσει την ημέρα και ώρα που θα παραδώσει το πακέτο με τα επιστρεφόμενα προϊόντα. Η επιστροφή των προϊόντων θα γίνεται εφόσον τα προϊόντα είναι σε άριστη κατάσταση και σε κλειστή συσκευασία με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής και με συμπληρωμένο το έντυπο υπαναχώρησης από την πώληση – ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ στην ανωτέρω διεύθυνση.
Άρθρο 7 –Διατήρηση κυριότητας
Όλα τα προϊόντα που πωλούνται στην ιστοσελίδα είναι απαλλαγμένα από κάθε νομικό ή πραγματικό ελάττωμα. Τα προϊόντα που τυχόν τροποποιηθούν, επιδιορθωθούν, εγκατασταθούν ή προστεθούν από τον αγοραστή εξαιρούνται της παρούσας εγγυήσεως. Η εγγύηση δεν εφαρμόζεται σε φθαρμένα ή κατεστραμμένα προϊόντα που προέκυψαν από τη μεταφορά ή εξαιτίας κακής και μη ενδεδειγμένης χρήσης.
Η FLEUR διατηρεί την πλήρη κυριότητα των προϊόντων που παραγγέλθηκαν μέσω του e-shop μέχρι την ολική αποπληρωμή της αξίας τους, της κύριας αλλά και των εξόδων και φόρων που περιλαμβάνονται στο τιμολόγιο/απόδειξη καθώς και των εξόδων αποστολής.
Άρθρο 8 –Πνευματικά δικαιώματα
Το εμπορικό σήμα FLEUR, καθώς και άλλες εμπορικές επωνυμίες, εικόνες, και λογότυπα που εμφανίζονται στην Ιστοσελίδα (περιλαμβάνονται αλλά δεν περιορίζονται στους Γενικούς Όρους Χρήσης και τους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις Πώλησης) είναι και θα παραμείνουν αποκλειστική ιδιοκτησία της FLEUR ή του εκάστοτε κατόχου των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας.
Κάθε μερική ή ολική αναπαραγωγή, τροποποίηση και χρήση των εμπορικών σημάτων, των φωτογραφιών και των λογότυπων ή άλλου περιεχομένου της Ιστοσελίδας για οποιοδήποτε λόγο και σε οποιοδήποτε μέσο, χωρίς την ρητή έγγραφη έγκριση της FLEUR ή του κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων αυτών, απαγορεύεται αυστηρά. Το ίδιο ισχύει για όλα τα πνευματικά δικαιώματα, σχέδια, και διπλώματα ευρεσιτεχνίας που ανήκουν στην Ιστοσελίδα.
Άρθρο 9 –Υπογραφή και απόδειξη
Η FLEUR προσπαθεί τα μέγιστα για να προφυλάξει τα προσωπικά σας δεδομένα και να εγγυηθεί ένα υψηλό επίπεδο ασφαλείας. Ο αγοραστής πρέπει επίσης να διατηρήσει υψηλά την ασφάλεια των online συναλλαγών του, για παράδειγμα να μην μοιράζεται με κανέναν το όνομα χρήστη του (διεύθυνση email του αγοραστή) και/ή τον κωδικό του και να αλλάζει τον κωδικό του σε τακτά χρονικά διαστήματα. Υπό αυτό το πρίσμα, η FLEUR δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για την κοινοποίηση πληροφοριών σχετικά με τον αγοραστή, όταν οποιοσδήποτε χρησιμοποιεί το όνομα χρήστη του (διεύθυνση email του αγοραστή) και/ή τον κωδικό του.
Ως εκ τούτου, η χρήση του ονόματος χρήστη (διεύθυνση email του αγοραστή) και/ή ο κωδικός του αγοραστή είναι η απόδειξη της ταυτότητας του και της εξουσιοδότησής του για την επικύρωση της παραγγελίας του και του αντίστοιχου ποσού. Η FLEUR δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να θεωρηθεί υπεύθυνη για ακατάλληλη ή παράνομη χρήση αυτών των δεδομένων ή πληροφοριών.
Η καταχώρηση του αριθμού της πιστωτικής κάρτας και η τελική επιβεβαίωση της παραγγελίας αποτελούν απόδειξη της συγκεκριμένης παραγγελίας και θα οδηγήσουν στον χαρακτηρισμό του ποσού που συνδέεται με την αγορά των προϊόντων ως ληξιπρόθεσμο και απαιτητό.
Η ηλεκτρονική καταγραφή που αποθηκεύεται στα ηλεκτρονικά συστήματα της FLEUR μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τα μέρη ως απόδειξη της επικοινωνίας, των παραγγελιών, των πληρωμών και των συναλλαγών που έχουν εκτελεσθεί από τα μέρη.
Άρθρο 10 - Ευθύνη
10.1. Δικαιοπρακτική Ικανότητα
Πριν την τοποθέτηση της παραγγελίας ο αγοραστής δηλώνει ότι έχει την πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα που του επιτρέπει να συμβάλλεται σύμφωνα με τους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις Πώλησης. Η FLEUR δεν μπορεί να αναλάβει καμία ευθύνη αναφορικά με την εξακρίβωση της δικαιοπρακτικής ικανότητας των επισκεπτών της ή των αγοραστών. Κατά συνέπεια, αν ένα άτομο δε διαθέτει την δικαιοπρακτική ικανότητα να παραγγείλει προϊόντα από την Ιστοσελίδα της FLEUR οι νομικοί συμπαραστάτες του (γονείς, κηδεμόνες) θα αναλάβουν την ευθύνη για αυτή την παραγγελία και κυρίως την αποπληρωμή της.
10.2. Περιορισμός Ευθύνης
Η FLEUR δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή καθυστέρηση, εάν η μη τήρηση των υποχρεώσεων της οφείλεται σε γεγονότα ανωτέρας βίας, δηλαδή σε γεγονότα που δεν εμπίπτουν στη βούληση και τον έλεγχο της FLEUR και δεν θα ήταν δυνατό να προβλεφθούν, όπως ορίζεται από την ελληνική νομοθεσία.
Οι πληροφορίες που παρέχονται από αυτή την ιστοσελίδα, παρέχονται ως έχει και χωρίς εγγυήσεις οποιουδήποτε είδους, ρητές ή σιωπηρές, ιδιαίτερα σχετικά με την ακρίβεια τους, την πληρότητα ή την επικαιρότητά τους, την μη παραβατικότητα, τη διαθεσιμότητα, την αξιοπιστία της πληροφόρησης που παρέχουν, τα προϊόντα, τα αξεσουάρ ή τις υπηρεσίες που εμφανίζονται στην Ιστοσελίδα της FLEUR ή την καταλληλότητα των εφαρμογών που ο αγοραστής πιθανολογεί. Η FLEUR δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για τα προϊόντα που θα πωληθούν μέσω της Ιστοσελίδας της ειδικά στην περίπτωση που δεν υπάρχει συμμόρφωση με τις οδηγίες χρήσης τους. Η ευθύνη της FLEUR δεν πρόκειται να εφαρμοστεί για αξιώσεις που θα τεθούν από τον αγοραστή ή τρίτο μέρος μη συμβατές με τους όρους συμμόρφωσης.
Η FLEUR ΔΕ ΦΈΡΕΙ ΚΑΜΊΑ ΕΥΘΎΝΗ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΉΠΟΤΕ ΒΛΆΒΗ, ΆΜΕΣΗ Ή ΈΜΜΕΣΗ, ΠΡΟΒΛΕΠΌΜΕΝΗ Ή ΌΧΙ, ΚΑΤΆ ΤΗ ΧΡΉΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΊΔΑΣ. ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΑΝ Ο ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΣΟΒΑΡΗΣ ΒΛΑΒΗΣ Η ΖΗΜΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ Η FLEUR, TOTE Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ FLEUR ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ.
Κάθε καταγγελία πελατών εναντίον της FLEUR θα πρέπει να υποβληθεί εντός ενός (1) μηνός από την εμφάνιση του εν λόγω γεγονότος, το οποίο αφορά η καταγγελία.
Άρθρο 11 - "Πληροφορική και Ελευθερία"
Η FLEUR συλλέγει προσωπικά δεδομένα του αγοραστή, καθώς και του παραλήπτη της παραγγελίας, εφόσον αυτό κρίνεται απαραίτητο. Ο αγοραστής είναι ενήμερος ότι αυτή η αυτόματη επεξεργασία των στοιχείων του έχει γνωστοποιηθεί στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα. Ο σκοπός και οι συνθήκες κάτω από τις οποίες η FLEUR συλλέγει και επεξεργάζεται τα Προσωπικά του Δεδομένα παρουσιάζονται στο «Γενικοί Όροι Χρήσης» της Ιστοσελίδας και διέπονται από το εκάστοτε ισχύον νομικό σύστημα προστασίας προσωπικών δεδομένων.
Άρθρο 12 - Τροποποιήσεις
Η FLEUR διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει και να ενημερώσει τους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις Πώλησης χωρίς πρότερη ενημέρωση. Για να είστε ενήμερος για κάθε τέτοιου είδους τροποποίηση, η FLEUR συνιστά σε κάθε αγοραστή και γενικότερα σε κάθε χρήστη να διαβάζετε τους ΓΟΠΠ καθώς και τους «Γενικούς Όρους Χρήσης» της Ιστοσελίδας σε τακτά χρονικά διαστήματα. Η παραγγελία υπόκειται στους ΓΟΠΠ που ισχύουν την στιγμή της τοποθέτησής της.
Άρθρο 13 –Γενικά
13.1 Μερική εγκυρότητα
Σε περίπτωση που ένας ή περισσότεροι από τους παρόντες Γενικούς Όρους είναι κατά το ισχύον δίκαιο με οποιοδήποτε τρόπο ολικώς ή μερικώς άκυροι, τότε οι θιγόμενοι όροι ή τμήματα αυτών δεν ισχύουν ως συστατικό μέρος της σύμβασης και οι υπόλοιποι όροι ισχύουν κανονικά μεταξύ των μερών.
13.2 Παραίτηση
Οι παρόντες Γενικοί Όροι θεωρούνται από τα μέρη ουσιώδεις, αποδέχονται δε αυτά την πιστή τήρησή τους και παραιτούνται του δικαιώματός τους να αμφισβητήσουν οποιονδήποτε από αυτούς.
3.3 Εφαρμοστέο Δίκαιο και Δικαιοδοσία
Αρμόδια για την επίλυση πάσης διαφοράς εκ του παρόντος σχετικά με την ύπαρξη, ερμηνεία, εκτέλεση ή την παραβίαση της σύμβασης πώλησης ανάμεσα στην FLEUR και τον αγοραστή ορίζονται αποκλειστικώς τα Δικαστήρια των Αθηνών σύμφωνα με το ελληνικό δίκαιο.
Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
3.4 Ισχύς
Οι ΓΟΠΠ ισχύουν για την διάρκεια κατά την οποία τα προϊόντα προσφέρονται online από την εταιρία FLEUR
Για περαιτέρω πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με την FLEUR στο 210-68.22.223, όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 1 – ΣΧΕΔΙΟ ΕΝΤΥΠΟΥ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ / ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
(Παρακαλούμε να συμπληρώσετε και να επιστρέψετε αυτό το έντυπο μαζί με τον αριθμό της παραγγελίας σας, αν θέλετε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση πώλησης. Σας συνιστούμε να καθορίσετε τον αριθμό της παραγγελίας σας).